Zwroty i reklamacje

Chcesz odesłać produkt?

Jeżeli zakup nie spełnił oczekiwań, jest niezgodny z umową lub rozmyśliłeś się z zakupu wystarczy odesłać zamówienie na nasz adres. W zależności od wybranej opcji zwrócimy koszty zakupu lub wymienimy produkt na inny.

Produkt nie może nosić śladów użytkowania uniemożliwiających dalszą sprzedaż . W przypadku produktów papierowych nie może być na nich śladów użycia (wypełnienie długopisem, zużycie zdrapki w albumie itd.) 

W celu dokonania zwrotu należy wydrukować, wypełnić oraz dołączyć do zwracanej paczki formularz zwrotu.

Pobierz formularz zwrotu

Reklamacja

W przypadku problemów z zakupionym przedmiotem po upływie 14 dni od zakupu należy zgłosić reklamację. Po otrzymaniu wiadomości będziemy w stanie przedstawić najbardziej dogodne opcje pomocy.

Jeżeli chcesz skorzystać z reklamacji skontaktuj się z nami mailowo: kontakt@thestorytime.pl

W celu dokonania reklamacji bezpośrednio do The Story Time należy wydrukować, wypełnić oraz dołączyć do zwracanej paczki formularz reklamacyjny.

Pobierz formularz reklamacyjny

Szczegółowe warunki reklamacji oraz zwrotów określone są w Regulaminie.

Adres do zwrotów:

Towar może być odesłany jedynie na adres magazynu:

Inpost Fulfillment Bumerango
Ul. Świerkowa 1AB
05-850 Bronisze

FAQ

Use this text to share information about your product or shipping policies.

Our customer support is available Monday to Friday: 8am-8:30pm.Average answer time: 24h