Zwroty i reklamacje
Chcesz odesłać produkt?
Jeżeli zakup nie spełnił oczekiwań, jest niezgodny z umową lub rozmyśliłeś się z zakupu wystarczy odesłać zamówienie na nasz adres. W zależności od wybranej opcji zwrócimy koszty zakupu lub wymienimy produkt na inny.
Produkt nie może nosić śladów użytkowania uniemożliwiających dalszą sprzedaż . W przypadku produktów papierowych nie może być na nich śladów użycia (wypełnienie długopisem, zużycie zdrapki w albumie itd.)
W celu dokonania zwrotu należy wydrukować, wypełnić oraz dołączyć do zwracanej paczki formularz zwrotu.
Reklamacja
W przypadku problemów z zakupionym przedmiotem po upływie 14 dni od zakupu należy zgłosić reklamację. Po otrzymaniu wiadomości będziemy w stanie przedstawić najbardziej dogodne opcje pomocy.
Jeżeli chcesz skorzystać z reklamacji skontaktuj się z nami mailowo: kontakt@thestorytime.pl
W celu dokonania reklamacji bezpośrednio do The Story Time należy wydrukować, wypełnić oraz dołączyć do zwracanej paczki formularz reklamacyjny.
Pobierz formularz reklamacyjny
Szczegółowe warunki reklamacji oraz zwrotów określone są w Regulaminie.
Adres do zwrotów:
Towar może być odesłany jedynie na adres magazynu:
Inpost Fulfillment Bumerango
Ul. Świerkowa 1AB
05-850 Bronisze
FAQ
Use this text to share information about your product or shipping policies.
Do you ship overseas?
Yes, we ship all over the world. Shipping costs will apply, and will be added at checkout. We run discounts and promotions all year, so stay tuned for exclusive deals.
How long will it take to get my orders?
It depends on where you are. Orders processed here will take 5-7 business days to arrive. Overseas deliveries can take anywhere from 7-16 days. Delivery details will be provided in your confirmation email.
Any question?
You can contact us through our contact page! We will be happy to assist you.